19 Ekim 2019 Cumartesi

Müzik mimi




Blogcanlar sonbaharda herkeslere ağırlık binmiş hangi bloğa gitsem üzüntü okuyorum.Duygularımızı müzikle bulalım diyorum.Müzik mimini yabancı bir blogta gördüm türkçesini biz de yapalım.

  • Sen bir şarkı olsaydın seni kim seslendirsin isterdin?
  • Şimdiye dek gittiğin en iyi konser hangisiydi?
  • Sence ülkenin en güçlü kadın sesi kim?
  • Bir günlüğüne bir müzik grubunun üyesi olacaksın seç bakalım
  • Çocukken hangi sanatçının hayranıydın?
  • Bir şarkıda söz mü önemli beste mi?
  • Rap piyasası çok gündemdeyken sormadan olmaz en iyi Türk rapper kim?

20 yorum:

  1. Profil fotondaki kedi harika 😂

    YanıtlaSil
  2. hafta içi yaparıms güzelmişş :)

    YanıtlaSil
  3. blogunun saatini düzeltiversenee :) ayarlar saatler gmt 2 istanbul gibi bişi olcaks :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel mim bu. Boş zamanımda mutlaka yazacağım

    YanıtlaSil
  5. Cevapladım ben, cevaplaması zevkli bir mimdii

    YanıtlaSil
  6. karaladım bir şeyler =)

    YanıtlaSil
  7. hangi bloga gitsem üzüntü okuyorum demişsin yaa ayy ayneen biraz neşelenelim artık.. çok güzel bu mim deepside gördüm ben de yapacağım bi ara :)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir blogmuş burası böyle :)

    YanıtlaSil
  9. Çok tatlı mim. Bunu da yapayım:)
    Bu arada bloğuna mail abonelik butonu koyarsan daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil
  10. Kaan Sezyum vardı bir aralar. O siz misiniz?

    YanıtlaSil
  11. Bütün sorulara ortak cevp veriyorum MÜSLÜM BABA

    YanıtlaSil