13 Temmuz 2020 Pazartesi

Liseli mimi


Blogcanlar sizi geçmişe götürecek bir mimle döndüm. Lise mimi. Anıları canlandıralım. Varsa lise yıllığı ya da anı defteri bir sayfasını çekip mim görseli olarak koyarsanız çok da güzel olur =))
  • Liseyi hangi şehirde okudun?
  • Sınıfta hangi sırada oturuyordun,önler - arkalar?
  • Hiç disipline gittin mi - neden?
  • Kopya çekme taktiğin neydi?
  • Hangi dersin insanıydın?
  • Okulda dahil olduğun grup var mıydı?
  • Okul bitti çıkışta ne yapardın?
  • Sana lise yıllarını hatırlatan şarkı hangisi?
  • Lise arkadaşlarınla şimdiki durumun nasıl görüşüyor musunuz?
  • Okulda en sevdiğin mekan neresiydi?
  • Lise kantininden en çok aldığın şey neydi?
  • Sırana ne yazmıştın?
  • Lise aşkın var mıydı?
  • Unutulmaz lise öğretmenin kim?
  • Lise üniforman nasıldı?
  • Bir lise anını paylaşır mısın =) 

Soruları bol tuttum içinden seçerek de cevaplayabilirsiniz.


Tyler 'ı özel mimledim hoşgeldin demek içinnn ve sizz tümm blogcanlar mimlendiniz  =)

12 yorum:

  1. ay liseyi açıktan okudum ben sağlık sorunları nedeniyle fakat bunun üniversite versiyonu olursa yaparım hoşmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Lise biteli 26 sene olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Eğlenceli bir mim olmuş ama benim çok sıkıcıyd lise zamanım :))

    YanıtlaSil
  4. Vaktim olursa ele alayım ben bu mimi. :)

    YanıtlaSil
  5. Anılarım aklıma geldi. Ama paylaşmak istemem😄 hala liseden okuyucuların olabilir😄😄

    YanıtlaSil